De programma’s van NPO 1, NPO 2 en NPO 3 trekken een groot publiek en domineren structureel de kijkcijferlijsten. Deze programma’s worden hoog gewaardeerd door de kijkers en bieden daarom ideale mogelijkheden voor bedrijven om bijvoorbeeld de naamsbekendheid te laten groeien. Hieronder volgt een overzicht van alle NPO televisieprogramma's waarbij je als adverteerder kan profiteren van mooie kijkcijfers. Er is een enorm breed scala aan doelgroepen, thema’s, zenders en periodes waar je uit kunt kiezen.

De kinderen van Ruinerwold

Woensdag om 21:30 uur uur | NPO 1
Vanaf 24 maart 2021
Doelgroep: AB1 25-67 jaar

Nieuw Zeer

Zondag om 22:10 uur uur | NPO 3
Vanaf 4 april 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Filemon en de Complotten

Maandag om 21:20 uur uur | NPO 3
Vanaf 12 april 2021
Doelgroep: Niet bekend (nieuw programma)

De Vuilnisman

Maandag om 20:25 uur uur
Vanaf 28 februari 2021
Doelgroep: AB1 25-67 jaar

Kiespijn

Zondag om 20:25 uur uur | NPO 3
Vanaf 21 februari 2021
Doelgroep: AB1 25-67 jaar

Bed en Breakfast

Vrijdag om 20:30 uur uur | NPO 1
Vanaf 26 maart 2021
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Even tot hier

Zaterdag om 21:30 uur uur | NPO 1
Vanaf 20 maart 2021
Doelgroep: AB1 25-67 jaar

SPLNTR!

Zondag om 21.10 uur | NPO 3
Vanaf 21 februari 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Binnenstebuiten

Elke werkdag om 18:45 uur uur | NPO 2
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Reizen Waes Vlaanderen

Vrijdag om 20:20 uur uur | NPO 3
Doelgroep: Mannen 25-67 jaar

Keuringsdienst van Waarde

Donderdag om 20:25 uur uur | NPO 3
Doelgroep: Mannen 25-67 jaar

Wie is de Mol

Zaterdag om 20.30 uur | NPO 1
Vanaf 2 januari 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Matthijs gaat door

Zaterdag om 21.35 uur | NPO 1
Vanaf 9 januari 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Opsporing Verzocht

Dinsdag om 21.20 uur | NPO 1
Vanaf 5 januari 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Nieuwe Boeren

Donderdag om 20:30 uur uur | NPO 1
Vanaf 7 januari 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Flikken Maastricht

Vrijdag om 20:30 uur uur | NPO 1
Vanaf 8 januari 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

de Wereld van de Chinezen

Zondag om 20:20 uur uur
Vanaf 10 januari 2021
Doelgroep: AB1 25-67 jaar

Het Geheim van de Meester

Dinsdag om 20:25 uur uur | NPO 2
Vanaf 26 januari 2021
Doelgroep: AB1 25-67 jaar

Doelgroepen & Doelstelling

Wat en wie je wilt bereiken vormen de basis van je campagnekeuze. En daarom ook de keuze rondom welke NPO programma’s je gaat adverteren. Richt je product of dienst zich op jongeren/millenials dan zijn er een aantal zenders meer en minder geschikt. Hetzelfde geldt voor wanneer je als doel stelt om een doelgroep te bereiken die groot sportfanaat is of juist erg veel interesse heeft in Ster & Cultuur. Zowel beginnende als ervaren adverteerders kunnen we adviseren over de optimale inzet van hun reclamebudget op tv, radio en online.

Doelgroepen en bereik

Charitatief aanbod

Ster ondersteunt charitatieve organisaties die in het bezit zijn van een CBF-Erkenning. Dankzij het charitatieve aanbod kun je, tegen een zeer aantrekkelijk tarief, snel een groot bereik creëren. Neem contact op voor meer informatie over het charitatieve aanbod.

Ster & cultuur

Voor culturele organisaties is er een special aanbod met scherpe tarieven via onze exclusieve partner Cultuur Enzovoort. Organisaties die een voorstelling, boek, festival of film of een ander cultureel product of evenement aanbieden kunnen direct bij Cultuur Enzovoort een reclamecampagne boeken op de NPO-kanalen.

Ster & Cultuur biedt reclameruimte rondom kwaliteitsprogramma’s en -content van de NPO op tv, radio en online, een groot bereik binnen een doelgroep met uiteraard veel interesse in kunst en cultuur.

Prijzen Ster & Cultuur

Klantcases NPO Programma’s

Ster is al jarenlang een vertrouwde keuze voor veel merken. Onze accountmanagers informeren ze over de mogelijkheden en adviseren ze over de juiste programmeringskeuze voor online campagnes. Wil je bij de NPO programma’s adverteren? Lees dan enkele van onze klantcases om zo een nog beter beeld te krijgen van de mogelijkheden. Je kunt kiezen voor een specifieke zender maar bijvoorbeeld ook de campagne cross-mediaal inzetten over verschillende media en kanalen.

Klantcases

Wil je reclame inzetten rondom deze programma's?

Neem vrijblijvend contact op! We denken graag met je mee.