Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies

De programma’s van NPO 1, NPO 2 en NPO 3 trekken een groot publiek en domineren structureel de kijkcijferlijsten. Deze programma’s worden hoog gewaardeerd door de kijkers en bieden daarom ideale mogelijkheden voor bedrijven om bijvoorbeeld de naamsbekendheid te laten groeien. Hieronder volgt een overzicht van de actuele NPO televisieprogramma's waarbij je als adverteerder kan profiteren van mooie kijkcijfers. Er is een enorm breed scala aan doelgroepen, thema’s, zenders en periodes waar je uit kunt kiezen.

Bed en Breakfast

Dinsdag om 20.30 uur | NPO 1
Vanaf 12 maart 2024
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Binnenstebuiten

Elke werkdag om 18:45 uur uur | NPO 2
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Even tot hier

Zaterdag om 21:25 uur | NPO 1
Vanaf 6 april 2024
Doelgroep: AB1 25-67 jaar

First Dates

Elke werkdag om 19.25 uur | NPO 3
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Gort over de grens

Zaterdag om 20.30 uur | NPO 2
Vanaf 16 maart 2024
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Jeugdjournaal

Elke werkdag om 19.00 uur | NPO 3
Doelgroep: Kinderen 3-12 jaar

Sophie & Jeroen

Elke werkdag om 19.00 uur | NPO 1
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Op1

Alle dagen om 22.20 uur | NPO 1
Doelgroep: Mannen 25-67 jaar, Mannen/Vrouwen 25-67 jaar, Zakelijke doelgroep

3 op Reis

Vrijdag om 20:20 uur uur | NPO 3
Vanaf 9 februari 2024
Doelgroep: AB1 25-67 jaar

Van onschatbare waarde

Dinsdag om 21:30 uur | NPO 1
Vanaf 26 september 2023
Doelgroep: AB1 25-67 jaar

MINDF*CK

Zaterdag om 20.30 uur | NPO 1
Vanaf 16 maart 2024
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Van Roosmalen & Groenteman

Maandag om 20.20 uur | NPO 3
Vanaf 15 januari 2024
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Doelgroepen & Doelstelling

Wat en wie je wilt bereiken vormen de basis van je campagnekeuze. En daarom ook de keuze rondom welke NPO programma’s je gaat adverteren. Richt je product of dienst zich op jongeren/millenials dan zijn er een aantal zenders meer en minder geschikt. Hetzelfde geldt voor wanneer je als doel stelt om een doelgroep te bereiken die groot sportfanaat is of juist erg veel interesse heeft in Ster & Cultuur. Zowel beginnende als ervaren adverteerders kunnen we adviseren over de optimale inzet van hun reclamebudget op tv, radio en online.

Doelgroepen en bereik

Charitatief aanbod

Ster ondersteunt charitatieve organisaties die in het bezit zijn van een CBF-Erkenning. Dankzij het charitatieve aanbod kun je, tegen een zeer aantrekkelijk tarief, snel een groot bereik creëren. Neem contact op voor meer informatie over het charitatieve aanbod.

Ster & cultuur

Voor culturele organisaties is er een special aanbod met scherpe tarieven. Ster & Cultuur biedt reclameruimte rondom kwaliteitsprogramma’s en -content van de NPO op tv, radio en online, een groot bereik binnen een doelgroep met uiteraard veel interesse in kunst en cultuur. Bekijk hier meer informatie.

Klantcases NPO Programma’s

Ster is al jarenlang een vertrouwde keuze voor veel merken. Onze accountmanagers informeren ze over de mogelijkheden en adviseren ze over de juiste programmeringskeuze voor online campagnes. Wil je bij de NPO programma’s adverteren? Lees dan enkele van onze klantcases om zo een nog beter beeld te krijgen van de mogelijkheden. Je kunt kiezen voor een specifieke zender maar bijvoorbeeld ook de campagne cross-mediaal inzetten over verschillende media en kanalen.

Klantcases

Ster Campagnecalculator

Weten wat je met een campagne bij Ster kunt bereiken? Vul de periode, zender/doelgroep en het budget in en zie direct wat er mogelijk is. Als je wil, kan je het voorstel in je mailbox ontvangen. De prognose is o.b.v. (kijk-/ luistercijfer)data uit 2022.

Wil je reclame inzetten rondom deze programma's?

Neem vrijblijvend contact op! We denken graag met je mee.