De programma’s van NPO 1, NPO 2 en NPO 3 trekken een groot publiek en domineren structureel de kijkcijferlijsten. Deze programma’s worden hoog gewaardeerd door de kijkers en bieden daarom ideale mogelijkheden voor bedrijven om bijvoorbeeld de naamsbekendheid te laten groeien. Hieronder volgt een overzicht van de actuele NPO televisieprogramma's waarbij je als adverteerder kan profiteren van mooie kijkcijfers. Er is een enorm breed scala aan doelgroepen, thema’s, zenders en periodes waar je uit kunt kiezen.

Mommies in Class

Dinsdag om 22:20 uur uur | NPO 3
Vanaf 4 mei 2021
Doelgroep: Vrouwen 25-67 jaar

de Bluffer

Vrijdag om 21:30 uur uur | NPO 1
Vanaf 30 april 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Sportlab Sedoc

Vrijdag om 22:15 uur uur | NPO 2
Vanaf 14 mei 2021
Doelgroep: Mannen 25-67 jaar

De Nieuws BV

Elke werkdag om 12:00 uur uur | NPO 1
Vanaf 3 mei 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Molukkers in Nederland

Woensdag om 20:30 uur uur
Vanaf 19 mei 2021
Doelgroep: Niet bekend (nieuw programma)

Voetbaldroom

Zondag om 21:20 uur uur | NPO 3
Vanaf 16 mei 2021
Doelgroep: Niet bekend (nieuw programma)

The Great British Bake Off

Donderdag om 21.30 uur | NPO 1
Vanaf 27 mei 2021
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Klassiekers met Kleinsma

Zondag om 21.10 uur | NPO 1
Vanaf 30 mei 2021
Doelgroep: AB1 25-67 jaar

Frontlinie

Zondag om 21:20 uur uur | NPO 2
Vanaf 4 april 2021
Doelgroep: AB1 25-67 jaar

Nick, Simon en Kees: Take a chance on me

Vrijdag om 20.30 uur | NPO 1
Vanaf 30 april 2021
Doelgroep:

Filemon en de Complotten

Maandag om 21:30 uur uur | NPO 3
Vanaf 12 april 2021
Doelgroep: Niet bekend (nieuw programma)

Eurovisie Songfestival

om 20.30 uur | NPO 1
Vanaf 18 mei 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Thuisfront

Maandag om 20.20 uur | NPO 3
Vanaf 9 mei 2021
Doelgroep: Niet bekend (nieuw programma)

Pak de Macht

Donderdag om 21.00 uur | NPO 3
Vanaf 15 april 2021
Doelgroep: Niet bekend (nieuw programma)

Levenslang met Dwang

Dinsdag om 20.25 uur | NPO 3
Vanaf 6 april 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Tafel voor 2

Woensdag om 21.10 uur | NPO 3
Vanaf 7 april 2021
Doelgroep: Niet bekend (nieuw programma)

College Tour

Dinsdag om 20.25 uur | NPO 2
Vanaf 11 mei 2021
Doelgroep: AB1 25-67 jaar

Dionne Dichtbij - Maxima 50 jaar

Maandag om 21.30 uur | NPO 1
Vanaf 10 mei 2021
Doelgroep: Vrouwen 25-67 jaar

Doelgroepen & Doelstelling

Wat en wie je wilt bereiken vormen de basis van je campagnekeuze. En daarom ook de keuze rondom welke NPO programma’s je gaat adverteren. Richt je product of dienst zich op jongeren/millenials dan zijn er een aantal zenders meer en minder geschikt. Hetzelfde geldt voor wanneer je als doel stelt om een doelgroep te bereiken die groot sportfanaat is of juist erg veel interesse heeft in Ster & Cultuur. Zowel beginnende als ervaren adverteerders kunnen we adviseren over de optimale inzet van hun reclamebudget op tv, radio en online.

Doelgroepen en bereik

Charitatief aanbod

Ster ondersteunt charitatieve organisaties die in het bezit zijn van een CBF-Erkenning. Dankzij het charitatieve aanbod kun je, tegen een zeer aantrekkelijk tarief, snel een groot bereik creëren. Neem contact op voor meer informatie over het charitatieve aanbod.

Ster & cultuur

Voor culturele organisaties is er een special aanbod met scherpe tarieven via onze exclusieve partner Cultuur Enzovoort. Organisaties die een voorstelling, boek, festival of film of een ander cultureel product of evenement aanbieden kunnen direct bij Cultuur Enzovoort een reclamecampagne boeken op de NPO-kanalen.

Ster & Cultuur biedt reclameruimte rondom kwaliteitsprogramma’s en -content van de NPO op tv, radio en online, een groot bereik binnen een doelgroep met uiteraard veel interesse in kunst en cultuur.

Prijzen Ster & Cultuur

Klantcases NPO Programma’s

Ster is al jarenlang een vertrouwde keuze voor veel merken. Onze accountmanagers informeren ze over de mogelijkheden en adviseren ze over de juiste programmeringskeuze voor online campagnes. Wil je bij de NPO programma’s adverteren? Lees dan enkele van onze klantcases om zo een nog beter beeld te krijgen van de mogelijkheden. Je kunt kiezen voor een specifieke zender maar bijvoorbeeld ook de campagne cross-mediaal inzetten over verschillende media en kanalen.

Klantcases

Wil je reclame inzetten rondom deze programma's?

Neem vrijblijvend contact op! We denken graag met je mee.