De programma’s van NPO 1, NPO 2 en NPO 3 trekken een groot publiek en domineren structureel de kijkcijferlijsten. Deze programma’s worden hoog gewaardeerd door de kijkers en bieden daarom ideale mogelijkheden voor bedrijven om bijvoorbeeld de naamsbekendheid te laten groeien. Hieronder volgt een overzicht van de actuele NPO televisieprogramma's waarbij je als adverteerder kan profiteren van mooie kijkcijfers. Er is een enorm breed scala aan doelgroepen, thema’s, zenders en periodes waar je uit kunt kiezen.

Heel Holland Bakt

Zondag om 20:30 uur uur | NPO 1
Vanaf 12 maart 2022
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Flikken Maastricht

Vrijdag om 20:30 uur | NPO 1
Vanaf 7 januari 2022
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Opsporing Verzocht

Dinsdag om 21.20 uur | NPO 1
Vanaf 11 januari 2022
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

De Nieuws BV

Elke werkdag om 12:00 uur uur | NPO 1
Vanaf 3 mei 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Binnenstebuiten

Elke werkdag om 18:45 uur uur | NPO 2
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Wie is de Mol

Zaterdag om 20.30 uur | NPO 1
Vanaf 1 januari 2022
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

MolTalk

Zaterdag om 21:30 uur uur | NPO 3
Vanaf 1 januari 2022
Doelgroep: AB1 25-67 jaar, Vrouwen 25-67 jaar

Op1

Alle dagen om 22.20 uur | NPO 1
Doelgroep: Mannen 25-67 jaar, Mannen/Vrouwen 25-67 jaar, Zakelijke doelgroep

Jeugdjournaal

Elke werkdag om 19.00 uur
Doelgroep: Kinderen 3-12 jaar

Kamp van Koningsbrugge

Donderdag om 20:35 uur | NPO 1
Vanaf 6 januari 2022
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Tussen Kunst en Kitsch

Woensdag om 20:30 uur | NPO 1
Vanaf 24 november 2021
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Droomhuis Gezocht

Maandag om 20:30 uur | NPO 1
Vanaf 29 november 2021
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Boer Ayoub

Dinsdag om 20:25 uur | NPO 3
Vanaf 21 december 2021
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Over Mijn Lijk

Woensdag om 21:35 uur | NPO 1
Vanaf 5 januari 2022
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Pointer

Zondag om 22:15 uur | NPO 2
Vanaf 9 januari 2022
Doelgroep: Mannen/Vrouwen 25-67 jaar

Doelgroepen & Doelstelling

Wat en wie je wilt bereiken vormen de basis van je campagnekeuze. En daarom ook de keuze rondom welke NPO programma’s je gaat adverteren. Richt je product of dienst zich op jongeren/millenials dan zijn er een aantal zenders meer en minder geschikt. Hetzelfde geldt voor wanneer je als doel stelt om een doelgroep te bereiken die groot sportfanaat is of juist erg veel interesse heeft in Ster & Cultuur. Zowel beginnende als ervaren adverteerders kunnen we adviseren over de optimale inzet van hun reclamebudget op tv, radio en online.

Doelgroepen en bereik

Charitatief aanbod

Ster ondersteunt charitatieve organisaties die in het bezit zijn van een CBF-Erkenning. Dankzij het charitatieve aanbod kun je, tegen een zeer aantrekkelijk tarief, snel een groot bereik creëren. Neem contact op voor meer informatie over het charitatieve aanbod.

Ster & cultuur

Voor culturele organisaties is er een special aanbod met scherpe tarieven via onze exclusieve partner Cultuur Enzovoort. Organisaties die een voorstelling, boek, festival of film of een ander cultureel product of evenement aanbieden kunnen direct bij Cultuur Enzovoort een reclamecampagne boeken op de NPO-kanalen.

Ster & Cultuur biedt reclameruimte rondom kwaliteitsprogramma’s en -content van de NPO op tv, radio en online, een groot bereik binnen een doelgroep met uiteraard veel interesse in kunst en cultuur.

Prijzen Ster & Cultuur

Klantcases NPO Programma’s

Ster is al jarenlang een vertrouwde keuze voor veel merken. Onze accountmanagers informeren ze over de mogelijkheden en adviseren ze over de juiste programmeringskeuze voor online campagnes. Wil je bij de NPO programma’s adverteren? Lees dan enkele van onze klantcases om zo een nog beter beeld te krijgen van de mogelijkheden. Je kunt kiezen voor een specifieke zender maar bijvoorbeeld ook de campagne cross-mediaal inzetten over verschillende media en kanalen.

Klantcases

Wil je reclame inzetten rondom deze programma's?

Neem vrijblijvend contact op! We denken graag met je mee.