Een sterk begin van het najaar
Zonder terugblik, geen vooruitblik: de NPO is na een sterke zomerprogrammering het najaar goed begonnen met publiekstrekkers als Wie is de Mol?, Zondag met Lubach en Beste Zangers. Sinds eind augustus worden er ook weer zaken gedaan in het populaire Van onschatbare waarde en vervolgt Arthur Brand zijn zoektocht naar gestolen en verloren gewaande kunst in De Kunstdetective.
Naast deze terugkerende successen maakte de NPO plaats voor nieuwe programma’s, zoals De Vooravond, Commando’s en Paradijs Canada, én natuurlijk voor sport met de Tour, Eredivisie en Nations League. Al met al resulteerde deze programmering in mooie kijkcijfers en een sterke top 10 best bekeken programma's voor de eerste drie weken van september (doelgroep 25-67):
Bron: Stichting Kijkonderzoek (SKO), 31 augustus - 20 september
Ook Ster lanceerde iets nieuws: een uniek najaarsaanbod. Goed om te weten: ook in november en december is dit aanbod nog steeds geldig. Zet je minimaal een kwart van je radio- en/of televisiecampagne(s) in bij Ster? Dan krijg je 10% extra korting!