Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het vierde kwartaal zijn bekend! Albert Heijn, GGZ Nederland, Hunkemöller, Jumbo, Lidl, Ohra, Plus, Telfort en Volkswagen maken kans op de Ster Gouden Loeki 2017.

De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het vierde kwartaal zijn bekend! Albert Heijn, GGZ Nederland, Hunkemöller, Jumbo, Lidl, Ohra, Plus, Telfort en Volkswagen maken kans op de Ster Gouden Loeki 2017. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Uit deze beoordeling zijn de volgende kwartaalwinnaars naar voren gekomen, in willekeurige volgorde:

-Appie Christmas! van Albert Heijn door TBWA\Neboko
-Zet een schoentje voor jezelf, of voor een ander van Albert Heijn door TBWA\Neboko
-Minder regelgekte, meer zorg van GGZ Nederland door Etcetera 
-Hunkemöller presents: Bra Party! van Hunkemöller door Cake Film Photography
-Samen maken we het helemaal Kerst van Jumbo door Alfred International
-Lidl Brown Bag van Lidl door Joe Public
-Schoolvrienden van Ohra door Joe Public
-Goed eten is samen eten van Plus door JWT Amsterdam 
-Van duur design naar MegaMeubelMagazijn van Telfort door N=5
-Born Confident van Volkswagen door Adam & Eve/DDB en DDB Berlin/Hamburg

Bekijk de genomineerde commercials hier.

Meer informatie over de totstandkoming van de verkiezing voor de Ster Gouden Loeki vind je hier.