Ster heeft mooi nieuws: per 2024 zullen wij de landelijke verkoop van de regionale publiek omroepen gaan verzorgen, op radio en televisie. Voor jouw merk is hiermee een nog groter publiek binnen handbereik.
Ster heeft mooi nieuws: per 2024 zullen wij de landelijke verkoop van de regionale publiek omroepen gaan verzorgen, op radio en televisie. Voor jouw merk is hiermee een nog groter publiek binnen handbereik.
Ster is in 1965 opgericht om de reclameruimte op de kanalen van de Nederlandse publieke omroep te verkopen. De regionale omroepen maken net als de NPO deel uit van de publieke omroep. Voor ons is het daarom niet alleen een mooie, maar ook logische stap om het regionale aanbod aan het portfolio toe te voegen.
De omroepen zien wat er in de regionale samenleving gebeurt, brengen nieuws en dragen bij aan een sterkere verbondenheid in de regio. De 14 omroepen zetten zich ervoor in om met hun publieke media-aanbod een groot en breed publiek te bereiken. En dat lukt! Wekelijks kijken er gemiddeld 4,4 miljoen mensen naar de televisieprogramma’s, en luisteren er 2,1 miljoen naar de radio.
De regionale publieke omroepen hebben nieuws- en informatievoorziening en regionale cultuur
hoog in het vaandel staan. Hun onafhankelijke en betrokken journalistieke aanpak resulteert niet alleen
in actualiteitenrubrieken, maar ook succesvolle en vermakelijke programma’s, en verslag van speciale
regionale evenementen zoals de Nijmeegse Vierdaagse, Carnaval en de Marathon van Rotterdam.
Reclame maken op de radio- en tv-zenders van de RPO brengt jouw boodschap bij de juiste doelgroep. Dit kunnen aanbieden per 2024 is een mooie toevoeging aan het reeds bestaande portfolio van Ster. De zenders worden landelijk toegevoegd: je koopt daarmee in één keer alle 14 omroepen in. Je accountmanager kan er alles over vertellen. Neem vooral contact op!