Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Welke kansen zijn er voor jouw merk in 2023? Welke ontwikkelingen spelen er in de mediawereld en wat voor effecten hebben die op jouw plannen? En welke publiekstrekkers kan je terugverwachten op radio en tv?
Vandaag zijn de luistercijfers van april en mei bekendgemaakt door het Nationaal Luister Onderzoek (NLO). NPO Radio 2 staat wederom bovenaan de lijst en zet zo het marktleiderschap voort in 10+ en 25-67 jaar. NPO Radio 1 is deze periode de grootste stijger...
NPO Radio 2 blijft marktleider en NPO Radio 5 blijft scoren. Dat blijkt uit de luistercijfers van maart en april die vanmorgen door het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) zijn gepubliceerd.
NPO Radio 2 is wederom de grootste zender en heeft het marktleiderschap in handen in 10+ en 25-67. Ook NPO Radio 1 en NPO Radio 5 groeien in marktaandeel. Dat blijkt uit de luistercijfers van februari en maart die het Nationaal Luister Onderzoek (NLO)...
Waar begin je met het maken van radioreclame? Wat zijn de voordelen ervan voor jouw merk? En hoe is het effect van je radiocampagne meetbaar? Deze en meer vragen zijn beantwoord tijdens ons webinar radio op 12 mei. Kijk het webinar hieronder terug.
Vandaag zijn de luistercijfers van januari en februari bekendgemaakt door het Nationaal Luisteronderzoek (NLO). NPO Radio 2 blijft ruim aan kop in 10+ en 25-67 jaar. Ook alle andere NPO-radiozenders scoren goed en behoren deze periode tot de stijgers.
In 2022 kan jouw merk weer kiezen voor een logisch aandeel bij Ster. Zet je dit jaar 23% van je radiocampagne(s) en/of 27% van je televisiecampagne(s) in bij Ster? Dan ontvang je 8% korting. Tot 1 april kan je met terugwerkende kracht gebruikmaken van...
Maandag 7 maart bundelen de landelijke radiozenders NPO Radio 2, NPO 3FM, NPO Radio 5, 100% NL, Qmusic, Radio 538, Radio 10, Radio Veronica, SLAM! en Sublime hun krachten om geld op te halen voor Giro555. Ook bedrijven en organisaties kunnen meedoen aan...
NPO Radio 2 begint het jaar als marktleider en NPO 3FM en NPO Radio 5 stijgen in 10+ ten opzichte van een jaar geleden. Dat blijkt uit de luistercijfers van december en januari die het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) vanmorgen heeft gepubliceerd.
De finalisten van de Ster Gouden Loeki 2021 zijn bekend! Albert Heijn, Het Vergeten Kind, Jumbo, KNGF, Kruidvat, OHRA, PLUS supermarkt en de Staatsloterij maken kans op de felbegeerde publieksprijs.
Het is feest! Vandaag, op 24 januari 2022, viert Loeki de Leeuw zijn 50ste verjaardag. Precies 50 jaar geleden verscheen het vrolijke leeuwtje voor het eerst in de Ster-reclameblokken. Er is in de tussentijd van alles gebeurd, maar het belangrijkst van...
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het vierde kwartaal van 2021 zijn bekend! Albert Heijn, Heineken, Jumbo, KPN, Lidl, Peijnenburg, PLUS supermarkt, Staatsloterij en Zilveren Kruis maken kans op de Ster Gouden Loeki 2021.
De luistercijfers november en december zijn bekend en NPO Radio 2 begint het jaar goed: de zender heeft het marktleiderschap weer in handen binnen de doelgroepen 10+, 25-54 en 25-67 jaar. Dit blijkt uit de cijfers van het Nationaal Luisteronderzoek (NLO).
Het jaar 2022 is inmiddels in volle gang. We hebben 2021 traditiegetrouw afgesloten met hét radio evenement van het jaar: de NPO Radio 2 Top 2000. Ook het Glazen Huis van NPO Radio 3FM was terug in 2021, met een prachtige opbrengst van ruim 2 miljoen...
NPO Radio 5 blijft groeien. De zender stijgt tot recordhoogte in 10+, 25-67 én kerndoelgroep 55+. Dat blijkt uit de luistercijfers van oktober en november, die vanmorgen door het Nationaal Luisteronderzoek (NLO) zijn gepubliceerd.
Ster lanceerde tijdens Ster Focus 2022 de nieuwe whitepaper 'Audiostrategie'. Heb jij 'm al gelezen? Geluid is namelijk een essentieel onderdeel van impactvolle campagnes. Tijd om dit onderdeel te maken van je marketing- en communicatiestrategie!
NPO Radio 5 scoort ongekend hoog in 55+. Nooit eerder was de zender zo populair in zijn kerndoelgroep. Ook NPO Radio 2 groeit. Dat blijkt uit de luistercijfers van september en oktober, die vanmorgen door het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) zijn gepubliceerd.
Al 55 jaar kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op tv, radio en online. Waarom zou je ook in 2022 weer voor Ster kiezen? Hoe kunnen we ons aanbod zo optimaal mogelijk inzetten voor jou? Voor komend...
Veel bedrijven kampen met de uitdaging om goed personeel aan te trekken. Reden voor Cegeka om in 2021 te starten met adverteren op radio bij Ster. Eén van de resultaten: 258% meer bezoek op de site. Hoe dat kon? We stelden Yvonne Vossen, Marketing Manager...
Op vrijdag 12 november keek Ster tijdens Ster Focus 2022: de lijnen zijn open terug naar 2021 en vooruit naar de kansen voor merken in 2022. Heb je het gemist of wil je alles nog eens rustig nalezen? Dan zit je met deze terugblik goed!