Toets voordelig en binnen vier dagen de effectiviteit van je commercial met AdMeasure

Wat gaat je commercial opleveren, hoe komt dat en welke verbeteringen zijn nog mogelijk? Wij testen de effectiviteit van je commercial op televisie, radio en digital media graag voor je met ons onderzoeksinstrument AdMeasure.

  • We testen commercials onder 100 respondenten uit de doelgroep waar jij je op richt
  • We kunnen je commercial vergelijken met commercials van je concurrenten door onze grote database
  • Je ontvangt een gedetailleerd advies en waardevolle informatie op maat
  • Je hebt de resultaten binnen vier werkdagen in huis
  • Kosten: € 1.000,-
 
 

Direct aan de slag?

Of meer weten? Neem dan direct contact met ons op.

Noortje Lankhaar
research consultant
 

Hoe werkt het?

1.

Bepaal wat je wilt laten testen

Bepaal wat je wilt laten testen. Je tv- of radiocommercial. Of je (online) pre-roll. Of meerdere campagne-uitingen. Het kan allemaal. Onze researchconsultants komen graag meer te weten over je wensen en vertellen meer over de opties en tarieven.

2.

Upload je materiaal

Het uploaden van het materiaal dat je wilt laten testen is heel eenvoudig. Wij ondersteunen verschillende bestandsformaten. Neem contact op met je accountmanager of researchconsultant voor het uploaden.

3.

Bekijk met ons de resultaten

Na vier werkdagen nemen wij contact met je op over de resultaten. Wij komen deze graag persoonlijk toelichten. En we denken graag mee over eventuele verbeterpunten.

Campagnes die zijn getest met AdMeasure

Grolsch

Originele jubileumcommercial en eenmalig tv-roadblock zorgen voor miljoenenbereik en hoge waardering.

NOVASOL vakantiehuizen

Recordstijging websitebezoek door voortdurend finetunen RTV-campagne

AutoTrack

Jack van AutoTrack - Durven kiezen werpt vruchten af

“Het is de kunst om de commercial vanuit de ogen van de consument te beoordelen en de commercialtest van AdMeasure is daar een heel goed hulpmiddel bij. Het heeft er bij ons in ieder geval toe geleid dat we onze radiocommercial opnieuw hebben ingesproken: langzamer en met een kortere tekst, waardoor deze beter ontvangen wordt.”

Margo Seuntiëns

Communicatiemanager Sanidrõme