Test je commercial

Wil je het succes van jouw reclamecampagne vergroten? Laat onze robot AdScan jouw commercial waarderen of zet ons onderzoeksinstrument AdMeasure in om de effectiviteit van je commercial door te lichten.

Voordelen AdScan

  • Dynamisch adviesrapport
  • Na ongeveer 20 minuten al resultaat
  • Direct zelf aan de slag
  • Duidelijke en toepasbare uitslagen
  • Onbeperkt te gebruiken
  • Gratis

Voordelen AdMeasure

  • Gedetailleerd advies en waardevolle informatie op maat
  • Resultaten binnen vier werkdagen in huis
  • Vergelijking commercial met concurrenten in onze database
  • Kosten: € 1.000,-

Meer over AdScan en AdMeasure

Snelle automatische commercialtest AdScan

Snel en geautomatiseerd je commercial testen? Probeer AdScan, onze nieuwe gratis videocommercialwaarderingstool.

Het is een machine learning-tool die op basis van de inhoud van reclames een voorspelling doet over hoe een panel van honderd mensen een reclame beoordeelt. De tool levert een dynamisch rapport op met verbeterpunten in de commercial waarmee kan je meteen aan de slag om je video te optimaliseren.

Effectiviteit commercial testen met AdMeasure

Toets voordelig en binnen een week de effectiviteit van je commercial met AdMeasure. Wat gaat je commercial opleveren, hoe komt dat en welke verbeteringen zijn nog mogelijk?

We testen commercials onder 100 respondenten uit de doelgroep waar jij je op richt en vergelijken deze met commercials van concurrenten in onze grote database. Je krijgt een uitgebreid rapport over je commercial of volledige campagne om mee aan de slag te gaan.

 

Direct aan de slag?

Of meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Noortje Lankhaar
research consultant
 

Hoe werkt AdScan?

1.

Bepaal wat je wil laten testen

Heb je één televisiecommercial of online pre-roll? Dan kan je door naar de volgende stap. Heb je meerdere video's die worden gebruikt in een campagne? Start dan met één of twee video's die het beste de boodschap overbrengen. De resultaten die AdScan op basis van deze video's levert kan je gebruiken om andere versies en video's aan te passen. De aangepaste versie kan je dan nogmaals testen.

2.

Upload je materiaal

Maak in 1 minuut een account aan of, als je deze al hebt, log in op AdScan. Vul de benodigde gegevens in en upload je commercial.

3.

Bekijk de resultaten

In korte tijd ontvang je de resultaten van je AdScan in je mailbox. In de meeste gevallen heb je binnen 20 minuten al resultaat!

Hoe werkt AdMeasure?

1.

Bepaal wat je wilt laten testen

Bepaal wat je wilt laten testen. Je tv- of radiocommercial. Of je (online) pre-roll. Of meerdere campagne-uitingen. Het kan allemaal. Onze researchconsultants komen graag meer te weten over je wensen en vertellen meer over de opties en tarieven.

2.

Upload je materiaal

Het uploaden van het materiaal dat je wilt laten testen is heel eenvoudig. Wij ondersteunen verschillende bestandsformaten. Neem contact op met je accountmanager of researchconsultant voor het uploaden.

3.

Bekijk met ons de resultaten

Na vier werkdagen nemen wij contact met je op over de resultaten. Wij komen deze graag persoonlijk toelichten. En we denken graag mee over eventuele verbeterpunten.

Campagnes die zijn getest met AdMeasure

Grolsch

Originele jubileumcommercial en eenmalig tv-roadblock zorgen voor miljoenenbereik en hoge waardering.

NOVASOL vakantiehuizen

Recordstijging websitebezoek door voortdurend finetunen RTV-campagne

AutoTrack

Jack van AutoTrack - Durven kiezen werpt vruchten af

“Het is de kunst om de commercial vanuit de ogen van de consument te beoordelen en de commercialtest van AdMeasure is daar een heel goed hulpmiddel bij. Het heeft er bij ons in ieder geval toe geleid dat we onze radiocommercial opnieuw hebben ingesproken: langzamer en met een kortere tekst, waardoor deze beter ontvangen wordt.”

Margo Seuntiëns

Communicatiemanager Sanidrõme

 

Aan de slag met AdMeasure of AdScan?

Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie over onze commercialtests.

Rick Hoving
projectleider innovatie