Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
In april vernieuwt NPO 3FM de programmering. Radio-dj Timur Perlin is van maandag tot en met donderdag te horen tussen 12.00 en 14.00 uur. Frank van der Lende en Eva Koreman vormen een nieuw duo in de middag. De show van Mark van der Molen en Rámon Verkoeijen...
Het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) heeft vandaag de luistercijfers van januari en februari gepubliceerd. NPO Radio 2 blijft stabiel de best beluisterde zender van Nederland met een marktaandeel van 13,7 procent.
De huidige situatie rondom de uitbraak van het coronavirus heeft zakelijke consequenties voor veel ondernemers: ze moeten in veel gevallen tijdelijk hun werkzaamheden en/of reclamecampagnes stopzetten. Ster heeft de afgelopen week verschillende manieren...
Ster is op zoek naar een voorzitter en leden voor haar Raad van Toezicht.
De recente ontwikkelingen rondom het coronavirus raken ons allemaal; privé, maar ook zakelijk. In dit bericht laten we weten hoe wij als Ster met de situatie omgaan en hoe je ons kunt bereiken.
Vandaag zijn de luistercijfers van december en januari door Nationaal Luister Onderzoek (NLO) bekend gemaakt met daarin fantastische resultaten voor NPO Radio 2. De zender haalde mede dankzij de Top 2000 een marktaandeel van 19 procent: een nieuw record!
De strijd om de Ster Gouden Loeki 2019 is losgebarsten met de bekendmaking van de 10 finalisten. De commercials die nog in de race zijn voor dé publieksprijs voor reclame zijn van Albert Heijn, Disneyland Paris, Jumbo, het Ministerie van Volksgezondheid,...
20 januari gaf Frank Volmer zijn nieuwjaarstoespraak aan het Ster-personeel. NRC sprak hem over de positieve resultaten van afgelopen jaar en over de plannen van het kabinet om te stoppen met online reclame en reclame voor 20.00 uur.
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het vierde kwartaal van 2019 zijn bekend! Albert Heijn, Bol.com, Coca Cola, Hans Anders, Jumbo, KLM, Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, de Staatsloterij en Unox maken kans op de Ster Gouden Loeki...
Vanmorgen zijn de luistercijfers van de periode november-december gepubliceerd. Zoals verwacht blijft het marktleiderschap bij NPO Radio 2. De zender heeft al het hele jaar het marktleiderschap op 10+ in handen en sluit 2019 af met het hoogste marktaandeel...
Per 1 januari is cookieloos adverteren de nieuwe standaard bij Ster. Na een periode van 1,5 jaar waarin beide vormen (met en zonder cookies) werden aangeboden heeft de verkooporganisatie van de publieke omroep de keuze gemaakt om enkel zonder cookies...
Het weekbereik van NPO FunX onder jongeren van 16-34 jaar uit de vier grote steden is voor het vijfde jaar op rij gegroeid, zo blijkt uit onderzoek van Motivaction. In 2014 bereikte FunX nog wekelijks 14% van de stadsjongeren, dat is in 2019 gegroeid...
Wanneer doe je er goed aan om een radiocommercial in te zetten? En hoe maak je er vervolgens een die helpt jouw merkdoelstellingen te realiseren? Op deze twee vragen geven wij antwoord in onze nieuwste whitepaper Groeien met radioreclame
Iedereen die een commercial maakt, komt voor deze vraag te staan: maak ik een korte commercial? Of zet ik meer seconden – én meer budget - in?
Retailers leggen steeds meer het accent op de Kerst. Na Sinterklaas starten direct de campagnes van de grote supermarkten. Dick van Lecq, managing director DDB Unlimited en VEA-bestuurslid heeft op verzoek van Ster een column over dit thema geschreven....
Het zal je vast niet ontgaan zijn: het medium radio bestaat maar liefst 100 jaar. Na een speciale uitzending van De Wereld Draait Door, een verkiezing van de radiomaker van de eeuw en een speciale luisterlijst met radiohoogtepunten, is de kracht van radio...
De kwartaalwinnaars van de Ster Gouden Loeki van het derde kwartaal zijn bekend! Ben, Hans Anders, Hartstichting, Heineken, Jumbo, KPN, het Ministerie van Volksgezondheid, PLUS, het Wereld Natuur Fonds en Ziggo Sport maken kans op de Ster Gouden Loeki...
Dat is dé vraag voor veel marketing- en communicatieprofessionals. Hoe genereer je meer omzet en klanten? Hoe zorg je ervoor dat potentiële klanten aan jouw merk denken als het erom gaat? En hoe behoud je vervolgens die positie? In onze nieuwste whitepaper...
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het tweede kwartaal zijn bekend! Antea Group, Blokker, Diabetes Fonds, Jumbo, Lidl, McDonalds, het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Nike, OHRA en PLUS maken kans op de Ster Gouden Loeki 2019.
De Nederlandse media worden niet losgelaten tijdens de zomervakantie. Wat betekent dat voor het totale mediagebruik in de zomer en wat heb jij daaraan als adverteerder?