Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
Gisteren zijn er nieuwe coronamaatregelen bekendgemaakt. Helaas met grote gevolgen voor veel merken, die nog steeds met corona worden geconfronteerd. Milieudefensie ging met haar radiospot in op de actualiteit en riep op tot duurzaam herstel na de crisis. Via NPO Radio wilde de klimaatorganisatie extra handtekeningen genereren voor haar petitie en met resultaat: het medium radio bleek een sterk positief effect te hebben.

Een van de resultaten waar Milieudefensie erg tevreden mee is, is de piek in handtekeningen: er was een substantiële groei in het aantal tekenaars per dag. De keuze voor radio is daarbij uitstekend bevallen en bleek bij uitstek in staat om de gewenste doelgroep effectief te bereiken. Door het medium en de zenders goed af te stellen op de doelstellingen van de campagne, heeft Milieudefensie haar doelstellingen ruimschoots gehaald.

Alles weten over de succesfactoren van deze campagne? Of ben je benieuwd wat NPO Radio jouw merk te bieden heeft? In deze klantcase staat alles voor je op een rij.

Lees hier de klantcase

Milieudefensie

Meer informatie over de inzet van radiocampagnes? Of wil je meer weten over adverteren als charitatieve instelling bij Ster? Neem vrijblijvend contact op met een van onze accountmanagers!