Deze maand is onze campagne gestart, waarmee we de deur openzetten voor nieuwe klanten. Met de vraag “Is jouw bedrijf klaar voor het grote publiek?” laten we zien dat het miljoenenpubliek van de publieke omroep toegankelijk is voor alle bedrijven – groot of klein. Vanaf €1.000 start je al een online banner-campagne.

Ster toegankelijker door nieuw prijsbeleid
Ster heeft sinds januari dit jaar een nieuw prijsbeleid met vaste, vooraf inzichtelijke prijzen. Daarmee zijn we relatief goedkoper, toegankelijker en aantrekkelijker voor nieuwe klanten met vaak lagere mediabudgetten. Dat is ook terug te zien in de cijfers: de instroom van nieuwe klanten is sinds begin dit jaar fors gestegen. Maar de potentie is nog groter.

Directeur Frank Volmer: “Uit onderzoek onder potentiële klanten blijkt dat er veel interesse is in ons nieuwe prijsbeleid. Echter, men kent ons en ons aanbod onvoldoende, met name op online gebied. Ook denken veel bedrijven dat Ster “te duur” is. Onterecht. Want als ze de prijzen van ons aanbod horen, zijn ze aangenaam verrast. Dat is ook de reden om concrete vanaf-prijzen te noemen in de campagne. Met deze campagne willen we aan alle bedrijven van Nederland laten zien: Ster is er ook voor jou!”

Ster biedt het grootste bereik
Van alle exploitanten van Nederland biedt Ster met de reclamemogelijkheden op tv, radio en online bij de publieke omroep veruit het grootste bereik. Zo bereik je met Ster per week 12 miljoen Nederlanders via tv, 5,8 miljoen via radio en 4,1 miljoen online. Kortom: met Ster bereik je meer. Uit ons onderzoek blijkt dat bereik dé bepalende factor is om te kiezen voor een exploitant. Daar komt bij dat de programma’s van de publieke omroep goed gewaardeerd worden en als betrouwbaar worden gezien. Dat heeft óók effect op jouw campagne. Hoe beter het programma of de content, hoe groter de impact op jouw communicatiedoelstellingen.

De campagne
We zijn begin deze maand gestart met radiocommercials en banners op de eigen NPO-zenders en - sites. In de commercials hoor je twee collega’s verbaasd praten over een reclame van de concurrent bij publieke omroep programma’s zoals het NOS Journaal en Flikken Maastricht. De voice over legt uit dat Ster toegankelijker is dan je denkt en dat bedrijven via Ster het grote publiek kunnen bereiken.

Is jouw bedrijf er klaar voor?
Hoe groot of klein je budget ook is: bij Ster zijn er altijd mogelijkheden. Nieuwsgierig geworden? Bekijk ons aanbod en de prijzen op www.ster.nl/bereikmeer, check de mogelijkheden met jouw budget met de rekentool of neem contact op met een accountmanager voor een advies op maat!