De omgeving waarin je commercial te zien is, kan van grote invloed zijn op de effectiviteit van je reclame-uiting en de manier waarop men naar je commercial kijkt. Waar moet je op letten als je wil bepalen of een omgeving voor jouw commercial werkt? En hoe maak je vervolgens optimaal gebruik van die context?

Voor merken die meer willen weten over het (effectief) gebruiken van een reclameomgeving zetten we de aandachtspunten op een rij: wanneer is een omgeving effectief? Welke merkdoelstellingen kan een omgeving extra kracht bijzetten? En wat heeft de NPO-omgeving jouw merk te bieden?

Het antwoord op deze vragen en meer vind je in onze whitepaper. Nieuwsgierig geworden? Klik dan hier om hem te downloaden.

Download de whitepaper!

De impact van context: profiteer optimaal van de omgeving van je commercial

Meer weten?

Yerma Ham

accountmanager
035-6725588 yerma.ham@ster.nl

Vul je naam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul je naam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Meer reclameonderzoek

Je website boosten met tv-reclame

Wat radioreclame bij de publieke omroep voor jouw merk kan doen

Klantcases