De 10 kwartaalwinnaars van het tweede kwartaal van 2025
- Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Dat klinkt als weekend!'
- Allianz Direct & Alfred International met 'Makkelijk & snel'
- ANWB & Hotel L'Amour met 'ANWB... en gaan'
- Centraal Beheer & TBWA\NEBOKO met 'Scammers'
- KPN & Dentsu Creative Amsterdam met 'Geluid alsof je erbij bent'
- Kruidvat & Suite Rouge met 'Inslaan vóór we op vakantie gaan!'
- Ministerie van Defensie & Dentsu Creative Amsterdam met 'Tijd voor Defensie: vind de plek die ziet wat je kan'
- Odido & TBWA\NEBOKO met 'Gebruik je stem tegen eenzaamheid'
- Statiegeld Nederland & NOISE Amsterdam met 'Beeldhouwer'
- Volvo & Stendahls met 'EX90: ontworpen als de veiligste Volvo ooit gemaakt'
Wil je de commercials nog eens terugkijken? Dat kan! De spots van het tweede kwartaal staan op onze website.
Meer over de verkiezing van de Ster Gouden Loeki vind je hier of bij de veelgestelde vragen.