Ben jij van plan om een radio- of tv-campagne in te zetten? En wil je het bereik van verschillende zenders met elkaar vergelijken op jouw communicatiedoelgroep? De Ster Campagnevergelijker helpt je hierbij. Op basis van duizenden campagnes uit het verleden voorspelt deze tool het bereik dat je kunt realiseren met een toekomstige campagne.

* Aan de getoonde prognoses kunnen geen rechten worden ontleend. De prognose is slechts een inschatting van Ster die tot stand komt op basis van historische data
**Privacy is gewaarborgd. De gegevens die je invult in de Ster Campagnevergelijker zijn niet terug te herleiden op persoonsniveau. Oftewel: aan de hand van de gegevens kan niet achterhaald worden van wie ze afkomstig zijn  

Hoe bepaal je de ultieme radio- en/of tv-zender(s) voor jouw campagne?

Op het moment dat je een campagne wil inzetten, kan je van verschillende exploitanten verschillende voorstellen ontvangen die lastig met elkaar te vergelijken zijn, bijvoorbeeld omdat de inkoopdoelgroepen per exploitant anders zijn. De uitdaging is dan om deze voorstellen door te rekenen daar jouw eigen doelgroep, zodat je ze adequaat met elkaar kan vergelijken en de beste optie voor jouw merk kan kiezen. De Ster Campagnevergelijker helpt je hierbij.   

Ernst & Young stelt vast dat Ster de ontwikkeling van de Campagnevergelijker op een zorgvuldige wijze heeft aangepakt. De overall beoordeling is ‘Zeer Goed’, het gevolgde proces en de manier van werken, voldoen aan de eisen van de Ernst & Young DS & AI Standaard. Ster gaat zeer methodisch te werk en kijkt tevens actief naar best practices.

Ernst & Young (EY) over Ster Campagnevergelijker


Meer weten over de manier waarop de vergelijking tot stand komt? Klik dan hier.