Het Financieel Dagblad publiceerde een artikel over de impact van de transparante tariefstructuur die Ster reclame hanteert. Directeur Frank Volmer wordt hierin meermaals genoemd. Twee korte quotes uit het artikel:

"Volmer, die eerder een topfunctie bekleedde bij de Telegraaf Media Groep, maakt zich al langer dan vandaag druk over de betalingen die uitgevers en omroepen doen aan de mediabureaus. Dat deze intermediairs met de ene hand geld ontvangen van adverteerders en met de andere van de uitgevers en omroepen, daarvan ontgaat hem de economische noodzaak."

"Helemaal alleen staat Volmer niet. Hij heeft rugdekking van de politiek, inclusief minister Slob van Media. Maar ook Joost Istha, oprichter van mediabureau Zigt uit Hoofddorp, steunt hem van harte. 'De Ster is een dapper schip en vaart een nobele koers. Ze maakt een stoere keuze, die alleen een overheidsorganisatie kan nemen.'"

Geschreven door Richard Smit & Job Woudt, lees meer op FD.

Afbeelding: Fotostudio FD.

Petra Foppes
Marketingcommunicatie pers en pr