Veel impact met televisiereclame

Televisie zorgt voor veel impact. Het is het belangrijkste mediumtype binnen onze dagelijkse activiteiten. Met commercials op NPO 1, 2 en 3 bereik je veel Nederlanders.

Hoge waardering, meer impact

De tv-programma’s van de publieke omroep worden goed bekeken en krijgen een hoge waardering van het Nederlands publiek. Hooggewaardeerde programma's hebben een positieve invloed op de impact van reclame. Dankzij deze onderscheidende programmering kun je elke doelgroep succesvol bereiken.

 

WAAROM ADVERTEREN OP TELEVISIE

  • Prijs campagne vanaf € 30.000Richtlijn voor een campagne. Afhankelijk van je doelstelling, doelgroep, spotlengte, zenderkeuze en inkoopmaand kan jouw campagne een stuk voordeliger uitpakken.
  • Snel een heel hoog bereik
  • Snel een hoge contactfrequentie
  • Grote impact (autoritair medium)
  • Groot communicatievermogen (beeld én geluid)

 

Meer informatie over reclame bij Ster?

Of wil je advies afgestemd op jouw doelstellingen? Neem direct contact op.

Yerma Ham
accountmanager
 

Televisiereclame bij Ster

De televisieprogramma's van NPO 1, NPO 2 en NPO 3 trekken een groot publiek en hebben veel impact. De programma's van de NPO domineren steevast de top 10 kijkcijferlijsten en worden hoog gewaardeerd. De combinatie van kwalitatieve programmering en een groot publiek maakt het aantrekkelijk om via Ster op televisie te adverteren. Naamsbekendheid vergroten en het aantrekken van nieuwe klanten kan door het inzetten van televisiecommercials bij Ster.

Naast de grote publiekstrekkers die een brede doelgroep bereiken, staat de NPO ook bekend om programmering die niche-doelgroepen heel gericht weet te bereiken. Adverteerders die graag een specifieke doelgroep willen bereiken zijn daarom ook bij Ster aan het juiste adres. Wij adviseren je graag over de mogelijkheden en de meest ideale inzet van jouw reclamecampagne.

Doelgroepen bereiken

  • Programmering NPO is van hoge kwaliteit
  • Televisieprogramma's NPO worden goed gewaardeerd
  • Televisie heeft grote impact
  • Groot bereik brede doelgroepen
  • Gericht bereik specifieke doelgroepen
  • Veel mogelijkheden om naamsbekendheid te vergroten en nieuwe klanten te trekken met reclame
  • Kwalitatieve mediamix mogelijk (crossmediale reclame met televisie, radio en online)

Ieder z'n programma

Doe een commercialtest

AdMeasure is een uniek onderzoeksinstrument dat effectiviteit van commercials op televisie, radio en digital meet.

  • Commercials worden getest bij 100 respondenten
  • Door grote database vergelijking met concurrenten mogelijk
  • Waardevolle informatie tegen aantrekkelijke tarieven
  • Gedetailleerd advies op maat
  • Resultaten binnen vier dagen in huis

 

De effectieve inzet van tv-campagnes

 
 

Gelijk aan de slag?

Bel of mail mij vrijblijvend voor meer informatie

Nienke Schouten
accountmanager