Met een reclamecampagne bij Ster is een miljoenenpubliek binnen handbereik. En zo’n groot bereik is belangrijk wanneer je je naamsbekendheid wil vergroten en wil groeien als merk. Is jouw organisatie klaar voor het grote publiek? Doe de test en ontvang persoonlijk, vrijblijvend en kosteloos advies op basis van jouw antwoorden.

Kom in contact

Denise Rijnvis

accountmanager

Denise Rijnvis

accountmanager

Denise Rijnvis

accountmanager

Kom in contact

Doe de test!

Ben jij klaar voor het grote publiek? Beantwoord vijf vragen en ontvang persoonlijk advies.

Hoe werkt reclame bij Ster?

Hoe zet je reclame in om jouw doelstellingen te bereiken? Daar denken we graag actief over mee. De uitdaging is om samen de beste mix te vinden voor jouw campagne en daarmee de meeste impact te creëren. Maar niet alleen over mediamix, ook over creatie kunnen we advies geven. Daarbij is er de mogelijkheid om je commercial te testen met onze commercialtests.

Benieuwd hoe jouw campagne eruit kan zien? Bekijk de opties voor radio, televisie en online (alleen voor maatschappelijke organisaties) of neem vrijblijvend contact met ons op.

Bereik meer met Ster

Radio

Weekbereik NPO 5,7 miljoen Nederlanders, campagne vanaf € 10.000*

TV

Weekbereik NPO 12,7 miljoen Nederlanders, campagne vanaf € 40.000*

Online

Weekbereik NPO 4,3 miljoen Nederlanders, campagne vanaf € 2.000. Alleen voor maatschappelijke organisaties.

Speciaal aanbod voor maatschappelijke organisaties

Is jouw charitatieve of culturele instelling klaar voor het grote publiek? Jouw spotje voor het NOS Journaal of Wie is de Mol? Maatschappelijke organisaties kunnen bij Ster online reclame inzetten vanaf € 2.000 en er zijn meer voordelen. Bekijk de mogelijkheden!

 

* Dit is een richtlijn, gebaseerd op een campagne van twee weken in maart met spots van 20 seconden. Op tv bereik je dan 7,5 miljoen Nederlanders gemiddeld 3,4 keer met zo'n 70 à 90 spots. En via radio 4,7 miljoen Nederlanders gemiddeld 4,6 keer met 100 à 120 spots. Afhankelijk van je doelstelling, doelgroep, spotlengte, zenderkeuze en inkoopmaand kan jouw campagne duurder, maar ook voordeliger uitpakken.