Met een reclamecampagne op radio en tv bij Ster is een miljoenenpubliek binnen handbereik. En dat is belangrijk om naamsbekendheid op te bouwen en te groeien als merk. Vanaf 10.000 euro zijn er al mogelijkheden om het grote publiek te bereiken. Is jouw bedrijf er klaar voor?

Kom in contact

Naomi Bleije

accountmanager

Naomi Bleije

accountmanager
Laat je gegevens achter en we bellen je.

Naomi Bleije

accountmanager
Laat je gegevens achter en we mailen je.

Kom in contact

Bereik meer met Ster

Radio

Weekbereik NPO 5,7 miljoen Nederlanders, campagne vanaf € 10.000*

TV

Weekbereik NPO 12,7 miljoen Nederlanders, campagne vanaf € 40.000*

Online

Weekbereik NPO 4,3 miljoen Nederlanders, campagne vanaf € 3.000. Alleen voor algemeen nut.

* Dit is een richtlijn, gebaseerd op een campagne van twee weken in maart met spots van 20 seconden. Op tv bereik je dan 7,5 miljoen Nederlanders gemiddeld 3,4 keer met zo'n 70 à 90 spots. En via radio 4,7 miljoen Nederlanders gemiddeld 4,6 keer met 100 à 120 spots. Afhankelijk van je doelstelling, doelgroep, spotlengte, zenderkeuze en inkoopmaand kan jouw campagne duurder, maar ook voordeliger uitpakken.

Hoe werkt reclame bij Ster?

Hoe zet je reclame in om jouw doelstellingen te bereiken? Daar denken we graag actief over mee. De uitdaging is om samen de beste mix te vinden voor jouw campagne en daarmee de meeste impact te creëren. Maar niet alleen over mediamix, ook over creatie kunnen we advies geven. Daarbij is er de mogelijkheid om je commercial te testen met onze commercialtests.

Benieuwd hoe jouw campagne eruit kan zien? Bekijk de opties voor radio, televisie en online (alleen voor organisaties van algemeen nut) of neem vrijblijvend contact met ons op.

Neem contact met ons op

Klaar voor het grote publiek? Doe de check!

 

  1. Bekijk cases van merken die je voor gingen en doe inspiratie op. Denk voor radio aan Cegeka (voor het eerst op radio, met exponentiele groei in traffic tot gevolg), Meesman (significante stijging in merkbekendheid) en Loo van Eck (relatief laag budget, trainingen binnen mum van tijd vol). Voor tv zijn de cases van No Fairytales (voor het eerst op tv, groei in naamsbekendheid en websitebezoek) en Sentimo (eerste tv-campagne: groei naamsbekendheid, traffic én omzet) interessant.

  2. Ontdek jouw mogelijkheden met de Ster Campagnecalculator!
    In een paar stappen zie je wat voor bereik je met jouw budget kunt creëren.

  3. Hoe start je een radio- of tv-campagne? Check onze whitepapers Groeien met radioreclame en Scoren met tv-reclame

  4. Neem contact op! Juist omdat een campagne best een stap kan zijn, willen we het zo laagdrempelig mogelijk maken om informatie en advies in te winnen. Uiteraard geheel vrijblijvend.
Nieuwsbrief Ster Ja, ik wil graag het laatste medianieuws, relevante inzichten, tijdelijke pakketten en programma-informatie ontvangen.

Ster Campagnecalculator

Weten wat je met een campagne bij Ster kunt bereiken? Vul de periode, zender/doelgroep en het budget in en zie direct wat er mogelijk is. Als je wil, kan je het voorstel in je mailbox ontvangen.