Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Aanpassen. We hebben er dit jaar allemaal mee te maken. Privé, maar ook zakelijk. Ook volgend jaar zullen we ons op menig vlak moeten aanpassen. Dat dit ook kansen kan bieden, hoorde je op 10 november tijdens Ster Focus: de kracht van aanpassen. Lees...
Het is een belangrijk vraagstuk voor veel merken: hoe zorg je ervoor dat je mensen die jouw tv-reclame zien, aanzet tot het bezoeken van je website en misschien wel een (online) aankoop? Waar moet je op letten? En hoe kun je dit extra stimuleren? In dit...
De luistercijfers voor augustus en september zijn vanmorgen bekendgemaakt. NPO Radio 2 blijft marktleider in 10+ en 25-67. NPO Radio 1 is gestegen.
Er kan weer ingekocht worden voor hét radio-evenement van het jaar, de Top 2000. Reden genoeg om alvast even stil te staan bij deze populaire lijst der lijsten.
Vanmorgen zijn de luistercijfers van juli en augustus bekendgemaakt. Marktleider NPO Radio 2 blijft aan kop in 10+ en in de waardevolle doelgroep 45-65. NPO Radio 5 stijgt door.
Wil je ook weten hoe je met jouw bedrijf het beste jouw doelgroep kunt bereiken? Hoe je de juiste mediastrategie bepaalt? En hoe je die mediastrategie nog effectiever inzet om je campagne tot een succes te maken? Bekijk dan hier onze webinar mediastrategie.
De luistercijfers van juni en juli zijn vanmorgen bekend gemaakt. De radiozenders van de NPO blijven mooie, stabiele cijfers scoren.
Vanmorgen was er sprake van een netwerkprobleem waar ook Ster hinder van ondervond. Inmiddels is de storing verholpen.
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het eerste en tweede kwartaal van 2020 zijn bekend! Albert Heijn, Allianz Direct, Beter Horen, Bol.com, dankaandezorg.nl, Douwe Egberts, Jumbo, Kees Smit Tuinmeubelen, Lotto, Ministerie van VWS, Peijnenburg, Provincie...
Vorige week introduceerde Ster een aanbod waarmee merken dit najaar 10% kunnen besparen over hun hele tv- en/of radio-inzet bij Ster. Zet je een kwart van je tv- en/of radiocampagne(s) in rondom NPO-content? Dan profiteer je van de korting én van de goed...
De luistercijfers van mei en juni zijn vanmorgen gepubliceerd met wederom mooie resultaten voor de radiozenders van de NPO. Zo blijft NPO Radio 2 met afstand marktleider.
Een toekomst zonder advertentiecookies komt steeds dichterbij, nu grote browsers de cookies weren en uit onderzoek blijkt dat campagnes met en zonder advertentiecookies even effectief zijn. Toch blijft de wens om gericht te adverteren bestaan. Bij Ster...
Heeft jouw bedrijf wel eens de stap naar radio- of tv-reclame overwogen? Of denk je eraan om een nieuwe campagne in te zetten? Dan is dit je kans, want deze zomer heeft Ster wel hele scherpe tarieven.
De luistercijfers van april en mei zijn vanmorgen gepubliceerd met mooie resultaten voor NPO Radio 2: de zender blijft met afstand marktleider.
Je herkent ‘m vast: ‘Ik geef toestemming voor gepersonaliseerde advertenties’; de welbekende vraag komt op vrijwel elke site tevoorschijn en wordt door de bezoeker steeds vaker met ‘nee’ beantwoord. Reden voor grote browsers om het gebruik van deze advertentiecookies...
Er komt een mooie NPO-zomer aan. Volop nieuwe topprogramma’s als Dertigers en klassiekers als De Slimste Mens. Nieuwsvoorziening en vermaak. Met voor een deel thuisblijvend Nederland mooie kansen voor merken om via Ster een miljoenenpubliek te bereiken.
De luistercijfers van maart en april zijn vanmorgen gepubliceerd met mooie resultaten voor NPO Radio 2: de zender blijft marktleider en groeit zelfs ten opzichte van vorig jaar.
Mooie resultaten voor de zenders van de Publieke Omroep, dat blijkt uit de luistercijfers over de periode februari/maart 2020.
Ster heeft de afgelopen tijd verschillende manieren gezocht om bedrijven bij te staan in deze onzekere periode. Zo hebben we onder andere gratis zendtijd aangeboden aan brancheorganisaties en belangenverenigingen (zonder winstoogmerk). Iets waar veel...
Vanwege de huidige ontwikkelingen kijken veel merken opnieuw naar hun campagne- en marketingstrategie. Nu veel reclameactiviteiten stil zijn gelegd, kan het een geschikt moment zijn om kennis en inspiratie op te doen. Speciaal voor merken die meer willen...