NPO RADIO 1, 3FM, 4 EN 5 STIJGEN IN MARKTAANDEEL
NPO 3FM maakt een groei door in marktaandeel. De zender stijgt met 0,2% marktaandeel in 10+. Ook in de eigen doelgroep doet de jongerenzender het goed: in 25-45 is 3FM met 0,9% geklommen. In de doelgroep 20-49 stijgt 3FM met 0,7%, een mooi resultaat voor de zender.
NPO Radio 1, 4 en 5 volgen deze klimmende trend in marktaandeel. Radio 1 is niet alleen met 0,2% marktaandeel gestegen (van 8,4 naar 8,6 %), ook binnen de eigen doelgroep doet de zender het goed: in de 46-67 doelgroep is de zender met 1,3% gestegen (van 7,6% naar 8,9)! Verder stijgt NPO Radio 4 met 0,4% marktaandeel in 10+, evenals NPO Radio 5 die groeit van 4,8% naar 5,0% marktaandeel.

NPO Radio 5 doet het overigens veel beter dan vorig jaar in de periode van september en oktober. In vergelijking met het marktaandeel in 10+ van vorig jaar (3,9%) scoort de zender nu flink hoger (5,0%) in dezelfde doelgroep! Als kers op de taart is bij Radio 5 op maandag 23 november de Evergreen Top 1000 van start gegaan. Wil jij hier met jouw merk nog bij zijn? Dat kan! Neem vooral contact op met een van onze accountmanagers.