Grootse evenementen, groots bereik. Zo ziet 2022 eruit. De sportevenementen wil je in jouw jaarplannen hebben om zo met een campagne aanwezig te zijn. Het biedt namelijk een enorm bereik en de (hoge) waardering van dergelijke toernooien straalt af op jouw merk.
Scoren met Ster doe je met meer dan alleen sport. Multimediale evenementen zoals The Passion, Koningsdag, het Eurovisie Songfestival en de Top 2000 weten altijd miljoenen kijkers en luisteraars te trekken. Deze laatste wist in 2020 zelfs 10,3 miljoen Nederlanders van 10 jaar en ouder te bereiken. Dat is 71% van Nederland!
Bekijk hier welke mogelijkheden er zijn om te adverteren rondom het EK Vrouwenvoetbal, de Tour de France of de Grand Prix in Zandvoort.
Als je overweegt een speciale Oranje-campagne te maken rondom sport of een sportevenement, dan doe je er goed aan onze whitepaper 'Reclamecreatie: de kracht van aanpassen' eens te lezen. Zo ontdek je alle ingrediënten om een impactvolle, thematische commercial te maken. En dit is mogelijk voor elk merk: groot of klein.
Kom je nou - al dan niet uit onderzoek - tot de conclusie dat je beter geen Oranje-campagne kan maken? Zet dan je 'gewone' reclamespot in rond het moment dat je voor ogen had. Campagne voeren loont altijd: juist door dat niet te doen, sta je achter ten opzichte van je concurrentie.
Vraag de whitepaper aan
NPO Radio 4 Klassieke Top 400 (oktober)
NPO Radio 5 Evergreen Top 1000 (november)
NPO 3FM Serious Request (december)
NPO Radio 2 Top 2000 (december)
Ster Gouden Loeki
The Passion (april)
Eurovisie Songfestival (mei)
Gouden Televizier-Ring Gala (oktober)
Olympische Winterspelen (februari)
Tour de France (juli)
EK Vrouwenvoetbal (juli)
Grand Prix van Zandvoort (september)
WK Herenvoetbal (november/december)
Koningsdag (april)
Prinsjesdag (september)
Sinterklaasperiode (november/december)
Kerst (december)