Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies

Wat kijken we uit naar komend kalenderjaar: we maken ons op voor een nieuw, Oranje sportjaar. En scoren met Oranje, dat doe je bij Ster.

Meer weten?

Denise Rijnvis

accountmanager

Denise Rijnvis

accountmanager

Denise Rijnvis

accountmanager

Meer weten?

GROOTSE EVENEMENTEN, GROOTS BEREIK

Natuurlijk zijn alle ogen gericht op de zomer: het Europees Kampioenschap voetbal en de Olympische Spelen. Allebei vlakbij huis: het EK is in Duitsland en de Olympische Spelen zijn in Frankrijk. Dat betekent dat de toernooien voor Nederlanders optimaal te volgen zijn en dat is natuurlijk goed nieuws voor jouw campagnes. Je kan rekenen op een enorm bereik en ook de (hoge) waardering van dergelijke toernooien straalt af op jouw merk.

SCOOR HET HELE JAAR

Het hele jaar door staan er mooie toernooien op het programma. Zo wordt er begin van het jaar veel geschaatst, is er altijd Eredivisievoetbal, volg je in de zomer de Tour de France en wordt er geracet op het Formule 1 circuit in Zandvoort. Ook alle kwalificatieduels van Oranje – zowel de mannen als vrouwen – volg je bij de NPO. Scoren met Ster doe je met meer dan alleen sport. Multimediale evenementen zoals The Passion, Koningsdag, het Eurovisie Songfestival en de Top 2000 weten altijd miljoenen kijkers en luisteraars te trekken. Met jouw campagne scoor je bij Oranje.

Inkoopopties

We hebben enkele mooie inkoopopties voor je samengesteld. Wil je weten wat de mogelijkheden voor jouw merk zijn? Klik dan vooral even op onderstaande linkjes en bekijk de opties voor ieder evenement. 

Inkoopopties EK Voetbal

Inkoopopties Tour de France

Inkoopopties Olympische Spelen

Vragen over deze inkoopopties? Onze accountmanagers kunnen je er alles over vertellen, neem vooral contact op!

 

Een oranje-campagne

Als je overweegt een speciale Oranje-campagne te maken rondom sport of een sportevenement, doe je er goed aan onze whitepaper ‘reclamecreatie: de kracht van aanpassen’ eens te lezen. Zo ontdek je alle ingrediënten om een impactvolle, thematische commercial te maken. En dit is mogelijk voor elk merk, groot of klein. Kom je nou – al dan niet uit onderzoek – tot de conclusie dat je beter geen Oranjecampagne kan maken? Zet dan je ‘gewone’ reclamespot in rond het moment dat je voor ogen had. Campagne voeren loont altijd: juist door dat niet te doen, sta je achter ten opzichte van je concurrentie.

Whitepaper aanvragen

Ook interessant

Presteren rondom sport

De kracht van aanpassen

Aanbod, indexen, tarieven en specificaties