Er staan komend jaar weer mooie evenementen gepland: de Olympische Winterspelen, het EK Vrouwenvoetbal, het WK Herenvoetbal.. en dit is slechts een greep uit het aanbod. Een miljoenenpubliek ligt wederom binnen handbereik. We kijken ook uit naar de lancering van het Nationaal Media Onderzoek (NMO), waarbij het bereik van televisie, radio, print en online media geïntegreerd gaat worden gemeten. Een mijlpaal – het levert namelijk de bouwstenen voor crossmediale planning en evaluatie van reclamecampagnes.
Met ons beleid blijven we verdergaan op de weg die we sinds 2018 zijn ingeslagen en we gaan komend jaar nog meer terug naar de kern: eenvoud en transparantie staan voorop. De aanpassingen die we doen zijn een logisch gevolg van de (markt)omstandigheden. In onderstaande filmpjes leggen we het kort voor je uit. Uiteraard kan je accountmanager je er ook alles over vertellen, neem vooral contact op!
We schreven het hierboven al: in ons beleid staan eenvoud en transparantie voorop. De aanpassingen die we doen zijn een logisch gevolg van de (markt)omstandigheden. De belangrijkste zetten we hieronder voor je op een rij. Je leest er meer over in onze brochure 'Aanbod 2022'.
Uiteraard blijft het mogelijk om zonder contracten campagnes in te kopen. Meer weten of de mogelijkheden voor jouw campagne(s) bespreken? Neem dan contact op!
Op vrijdag 12 november keek Ster tijdens Ster Focus 2022: de lijnen zijn open terug naar 2021 en vooruit naar de kansen voor merken in 2022.
Presentatrice Shay Kreuger, dj bij NPO Radio 2, spreekt diverse gasten over het nieuwe jaar en alle mogelijkheden die dat brengt. Uiteraard Ster-directeur Frank Volmer, maar ook Frans Klein (directeur video) en Jurre Bosman (directeur audio) van de NPO. Ook onze salesmanagers Sabrina Pieters, Gerben Teela en Pim van Midde schuiven aan om de optimalisaties in inkoopopties bij Ster in 2022 te bespreken. Eva Peer vertelt alles over de nieuwste whitepaper 'Audiostrategie' en het bijbehorende onderzoek. Ook werd Ster Focus 2022 af en toe onderbroken door Frits Spits met De Taalster. Samen met Aaf Brandt Corstius, columniste en schrijfster, en Tannaz Hajeby, dj van NPO FunX, besprak hij media- en reclametaal.
Een onderhoudend en interessant programma, waarin je alles hoort over jouw mogelijkheden in 2021. Kijk 'm terug!
Aanmelden en terugkijken