Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Sophie Hilbrand presenteert vanavond live vanuit de Gashouder in Amsterdam de Ster Gouden Loeki 2014. Vijf finalisten strijden om de prestigieuze reclamepublieksprijs. Tijdens het programma kan heel Nederland via telefoon en sms stemmen op één van de...
De 20e winnaar van de Ster Gouden Loeki is ‘Buddyhond’ van KNGF Geleidehonden en reclamebureau Selmore. Het is de eerste keer dat KNGF Geleidehonden er met dé publieksprijs voor reclame vandoor gaat. De adverteerder en het reclamebureau ontvingen de prijs...
Cees van der Vijver heeft zijn voorzittersfunctie in het Sterbestuur neergelegd. Van der Vijver trad in 2008 aan als voorzitter van Ster en heeft zijn functie met veel inzet en grote betrokkenheid vervuld.
Ster maakt vanavond in het Ster-reclameblok na De Wereld Draait Door, om 19.50 uur op NPO 1, de halve-finalisten voor de Ster Gouden Loeki bekend. Presentator van de show - Sophie Hilbrand - vertelt welke 10 commercials door zijn naar de halve finale....
Bol.com, Jumbo, GAMMA, Albert Heijn, KLM, KNGF Geleidehonden, Calvé Pindakaas en Specsavers staan in de halve finale van de Ster Gouden Loeki 2014. Dat heeft Sophie Hilbrand zojuist in het Sterblok bekendgemaakt. Vanaf nu tot 14 januari 15.00 uur kan...
Televisie zorgt nog steeds voor de meeste impact. Tussen de andere devices - tablet, smartphone, desktop/laptop - is geen noemenswaardig verschil in impact gevonden. De ideale combinatie blijkt: adverteren op televisie bij een - hooggewaardeerd - on demand...
Ster bracht tijdens het WK het Super Dutch reclameblok. Volgens onderzoek van Ster samen met Neurensics blijkt ‘Beats’ van Dr. Dre de meest effectieve commercial uit dat blok. Geïnspireerd door de eerste samenwerking - waarvoor Ster en neuromarketingbureau...
Wil je dat je doelgroep je boodschap begrijpt, beperk dan het aantal boodschappen in je commercial: maximaal twee boodschappen in een radiocommercial en maximaal drie boodschappen in een tv-commercial.