Sinds januari 2020 biedt Ster gratis ondertiteling aan aan al onze klanten. Deze ondertiteling is voor de kijker te zien door via Teletekstpagina 888 ondertiteling aan te zetten. Wat zijn de voordelen van ondertiteling voor jouw merk?
1. Bereik een breder publiek
Ondertiteling maakt je commercial toegankelijk voor doven en slechthorenden (zo’n 1,5 miljoen Nederlanders) én voor iedereen die tv kijkt zonder geluid. Denk bijvoorbeeld aan de sportschool, wachtruimte of bar, waar de tv vaak aanstaat zonder geluid. Maar ook jongeren zetten ondertiteling regelmatig aan. Met ondertiteling bereik je meer potentiële klanten met jouw boodschap.
2. Sterkere merkeffecten
Ondertiteling zorgt onder andere voor meer waardering, een sterkere boodschapoverdracht, verhoogde aandacht en een betere houding tegenover jouw merk.
3. Toegankelijkheid verhoogt waardering
Merken die hun commercials ondertitelen, laten zien dat ze rekening houden met toegankelijkheid. Dit kan de waardering voor jouw merk verhogen en zorgt ervoor dat je als inclusief en klantgericht wordt gezien.
Lees meer over waarom een ondertitelde reclame een goed idee is.
Zo zet je jouw ondertitelde campagne in
- Neem contact op met een van onze accountmanagers die jou meer kan vertellen over ondertiteling en alle mogelijkheden om een ondertitelde campagne in te zetten bij Ster.
- Lever je commercial aan. Wij zorgen ervoor dat jouw commercial professioneel wordt ondertiteld.
- Start de impact: je commercial wordt uitgezonden op tv en je bereikt gegarandeerd een breder publiek met een boodschap die beter begrepen wordt.