Ga aan de slag met het prachtige bereik van de NPO (Nederlandse Publieke Omroep), in samenwerking met onze ervaren medewerkers en op basis van onze kennis en inzichten.

 

1.

Bepaal je doel en doelgroep & orienteer

Zorg ervoor dat je goed weet wat je doelstellingen zijn, op welke doelgroepen je je wilt richten en wat je budget is. Deze kennis is onder andere van invloed op de keuze tussen televisie, radio, digital of een combinatie daarvan.

2.

Laat ons je helpen de ideale mediamix samen te stellen

Laat één van onze collega's je terugbellen om jouw ideale mediamix samen te stellen. Wij helpen je graag in een kort (of langer) gesprek en sturen je daarna een praktisch advies met een overzicht van de kosten. Natuurlijk is alles vrijblijvend.

Denise Rijnvis
accountmanager

3.

Upload en start je commercial(s)

Je commercial of digital uiting kun je gemakkelijk (en veilig) via je account uploaden. Lees alles over aanleverdata en geschikte bestandsformaten in de aanleverspecificaties.

4.

Optimaliseer je campagne

Je campagne gaat van start in de afgesproken periode. Je kunt de voortgang op ieder moment raadplegen bij Ster.

Als dat gewenst is, kijken wij mee en optimaliseren we de mediamix waar nodig. Na de campagne rapporteren we de resultaten. Alles wordt bijgehouden voor jouw account.

 

Programma's NPO en bereik via de publieke omroep

 

Vind meer antwoorden

Hoe werkt adverteren bij Ster?

met welk medium bereik ik mijn doelgroep het best?

wat kijkt & luistert mijn doelgroep?

wat kost een commercial bij Ster?