Met een reclamecampagne bij Ster is een miljoenenpubliek binnen handbereik. En zo’n groot bereik is belangrijk wanneer je je naamsbekendheid wil vergroten en wil groeien als merk. Is jouw organisatie klaar voor het grote publiek?
Met een reclamecampagne bij Ster is een miljoenenpubliek binnen handbereik. En zo’n groot bereik is belangrijk wanneer je je naamsbekendheid wil vergroten en wil groeien als merk. Is jouw organisatie klaar voor het grote publiek?
Je ontvangt binnen enkele minuten een mail met jouw uitslag. Alvast verder kijken? Op deze pagina vind je meer informatie over de mogelijkheden voor jouw organisatie bij Ster.
Hoe zet je reclame in om jouw doelstellingen te bereiken? Daar denken we graag actief over mee. De uitdaging is om samen de beste mix te vinden voor jouw campagne en daarmee de meeste impact te creëren. Maar niet alleen over mediamix, ook over creatie kunnen we advies geven. Daarbij is er de mogelijkheid om je commercial te testen met onze commercialtests.
Benieuwd hoe jouw campagne eruit kan zien? Bekijk de opties voor radio, televisie en online (alleen voor organisaties van algemeen nut) of neem vrijblijvend contact met ons op.
* Dit is een richtlijn, gebaseerd op een campagne van twee weken in maart met spots van 20 seconden. Op tv bereik je dan 7,5 miljoen Nederlanders gemiddeld 3,4 keer met zo'n 70 à 90 spots. En via radio 4,7 miljoen Nederlanders gemiddeld 4,6 keer met 100 à 120 spots. Afhankelijk van je doelstelling, doelgroep, spotlengte, zenderkeuze en inkoopmaand kan jouw campagne duurder, maar ook voordeliger uitpakken.